»

PG linkovi

Vrijeme/prognoze (forum)

Vrijeme/prognoze

Logo
Sada je: čet 27 ožu, 2025 11:50.

Time zone: Europe/Zagreb




Započni novu temu Tema je zaključana [ne možeš postati/uređivati postove/odgovarati].  [ 62 post(ov)a ]  Stranica 1, 2, 3, 4  Sljedeća
Autor/ica Poruka
 Naslov: Incidenti pri letu na vitlo .
PostPostano: pon 19 lis, 2009 16:54 
Offline     DHV 2

Član od: pon 28 ruj, 2009 21:17
Postovi: 260 [ Pogledaj ]
Lokacija: Osijek
Dao Palac gore: : 537 / Palac dolje: : 0
Dobio Palac gore: : 165 / Palac dolje: : 0
Polako sve više i više pojavljuju se video zapisi sa incidentima u letu na vitlu stoga stavljam koji da bi se moglo diskutirati . Prvi klip , stacionarno vitlo , i očiti primjer kočenja krila prilikom polijetanja što je dovelo do kolapsa . Dodatak bi mogao biti da je krilo porozno , rastrimano i da naginje u prevućeni let ,no o tome možemo samo nagađati !
Definitivno , pošto se ovdje radi o stacionarnom vitlu , upravo kordinirani rad i komunikacija između operatera i startera može sprijećiti ovakova događanja za razliku od pay-out sistema gdje je u početnoj fazi podizanja pilota operater ne dalje od pilota od 30 m .




Ne znam da li je ovo montaža ili stvarno odigrana akcija "aerozaprege" paraglidera . Bez komentara !!!



LP

Morelli
http://www.etosijek.hr


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Incidenti pri letu na vitlo .
PostPostano: pon 19 lis, 2009 16:59 
Offline     DHV 2

Član od: pon 28 ruj, 2009 21:17
Postovi: 260 [ Pogledaj ]
Lokacija: Osijek
Dao Palac gore: : 537 / Palac dolje: : 0
Dobio Palac gore: : 165 / Palac dolje: : 0
Evo kako neki uće letjeti na vitlo....?!



LP


Morelli
http://www.etosijek.hr


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Incidenti pri letu na vitlo .
PostPostano: pon 19 lis, 2009 17:04 
Offline     DHV 2-3
Avatar

Član od: uto 25 kol, 2009 7:35
Postovi: 734 [ Pogledaj ]
Lokacija: Zagreb
Dao Palac gore: : 552 / Palac dolje: : 5
Dobio Palac gore: : 460 / Palac dolje: : 1
Morelli je napisao/la:
Evo kako neki uće letjeti na vitlo....?!

Majko mila... :wacko3:

_________________
lp, Danči
---------------


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Incidenti pri letu na vitlo .
PostPostano: pon 19 lis, 2009 17:12 
Offline     DHV 2-3
Avatar

Član od: uto 01 ruj, 2009 9:34
Postovi: 545 [ Pogledaj ]
Dao Palac gore: : 660 / Palac dolje: : 2
Dobio Palac gore: : 401 / Palac dolje: : 3
uj!

ono je prvi i koliko ja znam jedini aerošlep paraglidera. razgovarao sam o tome sa Bob Bailelyem pilotom i konstruktorom aviona koji šlepa. za potrebe ove dogodovštine stavili su još jedan par krila na aviončić kako bi bio sporiji (iz snimke se vidi da je i dalje to brzooooo za glidera).


tip je sam rekao, to je bilo tad i više nikad (teško mi je za povjerovat, ali vidjet ćemo).

inače, nisu to radili na muletinu, ali da je bilo na granici, je.


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Incidenti pri letu na vitlo .
PostPostano: pon 19 lis, 2009 20:04 
Offline     DHV 3
Avatar

Član od: uto 25 kol, 2009 8:35
Postovi: 2374 [ Pogledaj ]
Lokacija: Zagreb
Dao Palac gore: : 1495 / Palac dolje: : 13
Dobio Palac gore: : 5264 / Palac dolje: : 21
Morelli je napisao/la:
Evo kako neki uće letjeti na vitlo....?!
http://www.youtube.com/watch?v=Apvok6O04fQ

Žešći idioti. Mada nismo niti mi bez svojih kamikaza koji kacige nose iz zajebancije.

Laminar je napisao/la:
uj!

ono je prvi i koliko ja znam jedini aerošlep paraglidera. razgovarao sam o tome sa Bob Bailelyem pilotom i konstruktorom aviona koji šlepa. za potrebe ove dogodovštine stavili su još jedan par krila na aviončić kako bi bio sporiji (iz snimke se vidi da je i dalje to brzooooo za glidera).


tip je sam rekao, to je bilo tad i više nikad (teško mi je za povjerovat, ali vidjet ćemo).

inače, nisu to radili na muletinu, ali da je bilo na granici, je.

Imam iste informacije oko ovog aero-šlepa, odnosno aero-zaprege, odnosno aero-vuče, odnosno zračne vuče (nismo normali koliko imamo termina za to). Ramišljalo se o tome da se prilagode PG krila takvoj vuči i da se avioni/ULM/zmajevi prilagode manjim brzinama. Ipak, ovakva vrsta vuče krije brojne opasnosti za razliku od zemaljske vuče. Naravno, odustalo se ubrzo. Ja bih probao :mocking:

_________________
Take'Air


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Incidenti pri letu na vitlo .
PostPostano: pon 19 lis, 2009 21:09 
Offline     DHV 2
Avatar

Član od: sri 26 kol, 2009 12:55
Postovi: 223 [ Pogledaj ]
Lokacija: Zagreb
Dao Palac gore: : 108 / Palac dolje: : 0
Dobio Palac gore: : 18 / Palac dolje: : 0
Pitam se da li oni to namjerno zezaju ili su stvarno poludjeli?
Prije par godina sam vidio ovaj filmić, a ovi to za ozbiljno rade, uzimaju ljudima pare za let i onda udri ko Max po diviziji pa ko ziv ko mrtav.
Nije slepa ali ima poveznica.

http://www.blinkx.com/video/tandemparagliding-indian-style/5ETxpqVr3Nu6WXHD18I5Qg

Par minuta frajer nesto serka ali onda ide film.

_________________
http://picasaweb.google.hr/balazmarko


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Incidenti pri letu na vitlo .
PostPostano: pon 19 lis, 2009 21:59 
Offline     DHV 2

Član od: pon 28 ruj, 2009 21:17
Postovi: 260 [ Pogledaj ]
Lokacija: Osijek
Dao Palac gore: : 537 / Palac dolje: : 0
Dobio Palac gore: : 165 / Palac dolje: : 0
Pakistan , dart tape.... Kako reće Vojo , što južnije to tužnije !!! :-P
Svako krilo koje kupi se u EU za par godina je kod nas na tržištu , pa potom ide u Bosnu i Hercegovinu , Srbiju , pa u Makedoniju i na kraju završi u Pakistanu i Indiji... Već kad je napustilo Hrvatsko tržište bilo je upitnih karakterstika !
Ali , inpresivno je to što ti ljudi ipak lete , i to na veliko , bez ikakvih normi , vjerovatno i straha :crazy: ?!
A mi kenjkamo , rastrimano mi je , porozno , imam rupicu , pretežak sam.....



LP

Morelli
www.etosijek.hr


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: uto 20 lis, 2009 8:29 
Offline     DHV 2-3
Avatar

Član od: pet 28 kol, 2009 10:53
Postovi: 1061 [ Pogledaj ]
Lokacija: Zagreb
Dao Palac gore: : 494 / Palac dolje: : 8
Dobio Palac gore: : 1284 / Palac dolje: : 11
Ma samo kenjkajmo, sigurnost na prvom mjestu! Možeš letjeti ovako ili onako, žešće ili ne, s manje ili više rizika, ali oprema mora biti 100% pouzdana.

_________________
Ipak se borim, ipak se nadam, sve manje letim, sve vise padam, i sve su jace ruke sto me vuku dnu...

http://www.knjigovodstveni-programi.hr
http://www.kronwin.hr
http://www.opz-stat-1.kronwin.hr/
http://www.hub.kronwin.hr/
http://www.dbasewinner.eu


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Incidenti pri letu na vitlo .
PostPostano: uto 20 lis, 2009 8:32 
Offline     DHV 2
Avatar

Član od: čet 10 ruj, 2009 10:16
Postovi: 391 [ Pogledaj ]
Lokacija: Ivanec
Dao Palac gore: : 405 / Palac dolje: : 1
Dobio Palac gore: : 209 / Palac dolje: : 0
Morelli je napisao/la:
Pakistan , dart tape.... Kako reće Vojo , što južnije to tužnije !!! :-P
Svako krilo koje kupi se u EU za par godina je kod nas na tržištu , pa potom ide u Bosnu i Hercegovinu , Srbiju , pa u Makedoniju i na kraju završi u Pakistanu i Indiji... Već kad je napustilo Hrvatsko tržište bilo je upitnih karakterstika !
Ali , inpresivno je to što ti ljudi ipak lete , i to na veliko , bez ikakvih normi , vjerovatno i straha :crazy: ?!
A mi kenjkamo , rastrimano mi je , porozno , imam rupicu , pretežak sam.....

Pozdrav,

sve ovo sto si gore napisao stoji, nazalost za sve pilote koji dobiju nasa krila, za koje mi mislimo da su "gotova". No tu moramo uzeti u obzir da se vise ne proizvode krila ko nekad, da mogu izdrzati 10 g, pa cak i vise......... Sada je vijek znatno skracen, a sve zbog velike konkurencije izmedu firmi i smanjivanja troskova proizvodnje.....

Lp

_________________
slika


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Incidenti pri letu na vitlo .
PostPostano: sri 21 lis, 2009 19:20 
Offline     DHV 2-3
Avatar

Član od: pet 25 ruj, 2009 14:06
Postovi: 600 [ Pogledaj ]
Lokacija: Zagreb
Dao Palac gore: : 118 / Palac dolje: : 2
Dobio Palac gore: : 262 / Palac dolje: : 2
Ne mogu da vjerujem da je ono aerošlep i točka. jedan momenat se vidi tko pažljivo gleda video da krilo ide naprijed gotovo pred pilota to jest ponasa se kao da nema vučene sile a onda opet ide gore. Mislim da je u pitanju montaža čak što više smio bih se kladiti da ga ne šlepa definitivno avion. NEMA ŠANSE!!!! Jedino je moguće ako u avionu je pay out i tip otpusta uže kao lud na vitlu inače NEMA TEORIJE! Svatko tko zna karakteristike letnosti krila u šlepi zna da ne može ostvariti veću brzinu u kutu pod penjanjem od 45km/h
Zatim dragi moji mi smo imali sreće u šlepi sa "Slovencom" i sa Bugarom te je sve svedeno na maksimalnu sigurnost! Doduše pojavi se koji "dobar" operater koji uspije napraviti sranje sa nešto manje iskusnim pilotom ali u odnosu na broj polijetanja vitlom i sa brda nema dvojbe što je sigurnije za pilote te nešto štetnije za opremu! Ja imam preko 1800 šlepova na raznim vitlima od raznih proizvodjača i samo sam 2 puta požalio što sam poletio a da sam to učinio na brdu možda danas nebih bio u ovoj skupini.
Nemojte zaboraviti da su HR ipak uprkos pojedinim biserima ipak letenje diglo na jedan dosta siguran nivo i da novi ljudi koj izlaze iz naših škola su dosta potkovani teorijom letenja i onda ostaje na njima koliko žele uzimati rizik letenja i koliko se prepuštaju letenju tipa "a valjda će sve biti u redu"! Svi voditelji letenja instruktori neka rade i dalje na maksimalnoj teoriskoj obuci pilote o svakom komadu opreme o svakoj situaciji koja može iskrsnuti pred pilota a sve ostalo neka ide na dušu onoga koji se upusti letiti u uvjetima gdi se komotno može reći "a valjda bude sve dobro svršilo".
Dobar vjetar i sigurno slijetanje svima!

_________________
www.flyingvojo.com


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Incidenti pri letu na vitlo .
PostPostano: čet 22 lis, 2009 20:01 
Offline     DHV 2-3
Avatar

Član od: uto 01 ruj, 2009 9:34
Postovi: 545 [ Pogledaj ]
Dao Palac gore: : 660 / Palac dolje: : 2
Dobio Palac gore: : 401 / Palac dolje: : 3
uj!

vojo, mene dragonfly šlepo u australiji, gdje sam i pričao sa čovjekom i vjeruj mi istina je. :-D


a da ne bi bilo rekla kazala:

http://sonority.com/places/florida/aerotow.html


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Incidenti pri letu na vitlo .
PostPostano: čet 22 lis, 2009 21:11 
Offline     DHV 2-3
Avatar

Član od: pet 25 ruj, 2009 14:06
Postovi: 600 [ Pogledaj ]
Lokacija: Zagreb
Dao Palac gore: : 118 / Palac dolje: : 2
Dobio Palac gore: : 262 / Palac dolje: : 2
Hebi ga ja jednostavno ne vjerujem jer to ne može biti istina! Avion ne može imati uzgon sa najvećom brzinom glidera koju on može ostvariti u vuči i točka! Ne može poletiti i ostati u zraku u stalnom penjanju ili barem minimalnom penjanju. Osim ponavljam ako u avionu se nije nalazio vinch koji je "usporavao" vučenje pilota glidera otpuštajući munjevito uže do duljine od recimo minimum par tisuća metara! Mogu oni slikati pisati mogu biti svjedoci ali ja ne vjerujem i tu je točka na I. Situacija gotovo neostvariva u realnom svijetu: Ako je sve istina ispričavam se letačkoj populaciji na svojoj uvjerenosti u suprotno! To je kao na onoj snimci gdi se pilot igra sa kajtom on ga malo digne i naidje dzambo dzet sa obližnjeg aerodroma pokupi ga i on kao marama leprša iza putničkog aviona u polijetnju kroz zrak. Niti mogu špage niti materijal a niti vučno uže izdržati takav šlep. NEMA TEORIJE barem ne za sada!
VOJO!

_________________
www.flyingvojo.com


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Incidenti pri letu na vitlo .
PostPostano: čet 22 lis, 2009 23:01 
Offline     DHV 2-3
Avatar

Član od: uto 25 kol, 2009 6:27
Postovi: 1756 [ Pogledaj ]
Lokacija: Zagreb, Trešnjevka
Dao Palac gore: : 440 / Palac dolje: : 0
Dobio Palac gore: : 1461 / Palac dolje: : 16
Vojo je napisao/la:
Hebi ga ja jednostavno ne vjerujem jer to ne može biti istina! Avion ne može imati uzgon sa najvećom brzinom glidera koju on može ostvariti u vuči i točka! Ne može poletiti i ostati u zraku u stalnom penjanju ili barem minimalnom penjanju.

Žao mi je Vojo što te moram razuvjeriti u tvom tako velikom uvjerenju, ali šlep gdje brža letjelica vuče sporiju je sasvim izvediv. Poanta je što vuča nije pravocrtna nego se odvija po kružnici. Avion s recimo 3 puta većom brzinom jednostavno opisuje 3 puta veći krug u istom vremenu. Pilot ne leti u smjeru u kojem ga poteže uže, a niti avion ne leti u smjeru u kojem on to isto uže poteže.

To se vidi i na isječku gdje i avion i letač skreću ulijevo. Čini se doduše da avion ne polijeće dovoljno ukoso na pravac kojim polijeće pilot, no vjerojatno me vara perspektiva.

Opasnost je takve vuče u tempiranju i koordinaciji polumjera kruženja aviona i letača. Ako se točno ne podudaraju onda će ili vuča biti prebrza ili prespora. Zato i zaljuljavanje - pilot je prejako skrenuo (smanjio polumjer) i izgubio brzinu (tj. brzina samog krila postala je veća od brzine vuče) Manji polumjer znači manju brzinu: v=s/t tj. v=2rPi/t, a t je konstanta.

Dok avion relativno lako može slijediti predefinirani i zacrtani polumjer kruženja, pilot je taj koji mora vrlo aktivno sudjelovati stalnom korekcijom tj održavanjem idealnog smjera.

Usudio bi se to probati jedino s vrlo slabim weak-linkom (kako mi tome kažemo? bilo mi je bedasto napisati: s vrlo slabim slabim linkom.. :-) ).

_________________


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Incidenti pri letu na vitlo .
PostPostano: pet 23 lis, 2009 8:19 
Offline     DHV 2

Član od: pet 04 ruj, 2009 8:23
Postovi: 291 [ Pogledaj ]
Lokacija: 45.50 -13.00
Dao Palac gore: : 57 / Palac dolje: : 5
Dobio Palac gore: : 43 / Palac dolje: : 2
Citat:
Usudio bi se to probati jedino s vrlo slabim weak-linkom (kako mi tome kažemo? bilo mi je bedasto napisati: s vrlo slabim slabim linkom.. ).

Šta nije prijevod za "weak link" slabi član?

Pozdrav
Petar

_________________
------------------------------------------------------------------------------------------------

Basic flying rule:
Try to stay in the middle of the air. Do not go near the edges of it. The edges can be recognised by the appearance of ground, buildings, sea, trees and interstellar space. It is much more difficult to fly there.

slika


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Incidenti pri letu na vitlo .
PostPostano: pet 23 lis, 2009 8:47 
Offline     DHV 2-3
Avatar

Član od: pon 31 kol, 2009 10:31
Postovi: 1586 [ Pogledaj ]
Lokacija: Zagreb
Dao Palac gore: : 324 / Palac dolje: : 9
Dobio Palac gore: : 1813 / Palac dolje: : 7
Taj sam video pregledao puno puta, ali u verziji gdje su odradili 2 ili 3 puna kruga. Sve mi je izgledalo potpuno logično i izvedivo, a kako mi je uže pucalo nekoliko puta na običnoj šlepi vjerujem da se ništa opasnije nebi dogodilo ni na ovoj. Problem jedino vidim u startu gdje mi nije jasno kako izbjeći puno sile odjednom. Za kasniju fazu šlepe nema nikakvih problema.

_________________
slika
c u @ cloudbase


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Incidenti pri letu na vitlo .
PostPostano: pet 23 lis, 2009 9:29 
Offline     DHV 2-3
Avatar

Član od: pet 25 ruj, 2009 14:06
Postovi: 600 [ Pogledaj ]
Lokacija: Zagreb
Dao Palac gore: : 118 / Palac dolje: : 2
Dobio Palac gore: : 262 / Palac dolje: : 2
Meni i dalje to se ne čini uverljivo! Ja bih se usudio i bez slabog članka to probati ali opasnost je daleko veća po pilpta aviona nego po pilota PG. Oni koji znaju dobro što je aero zaprega a ima ih znaju i koje su opasnosti takvoga šlepa. Ja sam NEVJERNI Toma! Ne vjerujem da je moguće bez votla i otpuštanja PUNOOOO špage i minimalnog dizanja pilotapo jedinici metra špage!
VOJO!

_________________
www.flyingvojo.com


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Incidenti pri letu na vitlo .
PostPostano: pet 23 lis, 2009 10:03 
Offline     DHV 2-3
Avatar

Član od: uto 25 kol, 2009 6:27
Postovi: 1756 [ Pogledaj ]
Lokacija: Zagreb, Trešnjevka
Dao Palac gore: : 440 / Palac dolje: : 0
Dobio Palac gore: : 1461 / Palac dolje: : 16
kameni je napisao/la:
Šta nije prijevod za "weak link" slabi član?

Jest! Zaboravih...

Box je napisao/la:
Problem jedino vidim u startu gdje mi nije jasno kako izbjeći puno sile odjednom.

Pa na ovom video isječku gore definitivno ima previše sile na startu. To bi se riješilo time da avion zapravo polijeće jako ukoso (skoro okomito) na vučno uže (da se smanji trzaj) ili da kreću zajedno, a ne da pilot čeka da se uže zategne pri tko zna kojoj već brzini aviona.

Vojo je napisao/la:
Meni i dalje to se ne čini uverljivo!

Ako se radi o principu onda ne znam kako bih ti bolje objasnio da je moguće. Ako se pak radi o ovom videu gore, moram priznati da je neuvjerljiv i meni - najviše start. Moralo je biti nešto na avionu da ublaži prvotno zatezanje i otpušta uže dok se ne uđe u optimalno kruženje.

_________________


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Incidenti pri letu na vitlo .
PostPostano: pet 23 lis, 2009 13:01 
Offline     DHV 2

Član od: pon 28 ruj, 2009 21:17
Postovi: 260 [ Pogledaj ]
Lokacija: Osijek
Dao Palac gore: : 537 / Palac dolje: : 0
Dobio Palac gore: : 165 / Palac dolje: : 0
Ja bih u to povjerao kao i u večini stvari u životu , a dal bi probao mislim da ne .
Naime , najmanji problem je ovdje pilot PG-a , jer iz iskustva , ako pilota dovućeš na preveliki kut sila na vitlu pokazuje konstantu a špaga se ne izmotava sa vitla i pilot nema nikakvog penjanja , jednostavno razvlačiš krilo bez potrebe . Problem vidim isključivo na repu aviona UL kojem nos može otići dolje ili ga okrenuti pa da se izrodi 100 sranja . Iz iskustva aerozaprege jedrilice sa Piperom SuperCabom , znam da su piloti aviona dok su nas šlepali ( tečajce ) doživljavali traume jer smo vrludali okolo i tako zanosili Piper da je to strašno . Najvažnije je bilo , i to je moj instruktor konstantno korigirao i obraćao nam pažnju je da kada rulamo jedrilica prva odljepi i u tom momentu važno je ne otići previše gore jer avion još rula i mogao bi ga na nos okrenut . Konstantno sam tiskao palicu dolje i čekao napet da Piper odljepi . Ovaj UL avion može relativno kratko poletjeti ali to traži veliku snagu motora sa time ubrzanje dolazi . Drugo , što se tiće brzine leta , vjerujem da taj UL nije išao brže od 40 km/h ali je bio na granici stall-a . Znaći , kada pilot UL-a osjeti podizanje repa mora propeti istodobno i može se "nekako" izvršiti ovakova šlepa ?!
Dva problema znaći :
- Prevelika brzina polijetanja (sila) koja je evidentna i nedaj Bože pada ili nešto slićno što nosi velika sila.
- Okretanje UL aviona na nos , pogotovo u fazi rulanja .

LP

Morelli
www.etosijek.hr
_____________________________________________________

Čemu brdo kada imamo vitlo...


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Incidenti pri letu na vitlo .
PostPostano: pet 23 lis, 2009 15:09 
Offline     DHV 2-3
Avatar

Član od: uto 01 ruj, 2009 9:34
Postovi: 545 [ Pogledaj ]
Dao Palac gore: : 660 / Palac dolje: : 2
Dobio Palac gore: : 401 / Palac dolje: : 3
uj!

da, faza polijetanja je bila najkritičnija baš iz tog razloga. čak se i čuju komentari pri zatrčavanju kada bodre šlepera. kada se šlepa zmja, procedura je isto kao i sa jedrilicom, održavati visinu brišućeg leta dok šleper ne odljepi, dalje je sve pUno lakše. no, jedrilicama i zmjevima je to moguće zato što imaju kontrolu po dubini, tj. komandu gore dolje za razliku od pg, koji nije mogao puno napraviti nego ići gore.

istina je i sa aerošlepom u zaokretu, zapravo jednostavna matematika, držat se manjeg radijusa u zaokretu. ne bi vjerovali koliko se to osjeti u šlepu sa zmajem.

eto, beš' vojo, ali istina je :-D


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Incidenti pri letu na vitlo .
PostPostano: ned 27 pro, 2009 20:08 
Offline     DHV 1-2
Avatar

Član od: sub 26 pro, 2009 16:40
Postovi: 67 [ Pogledaj ]
Lokacija: SLAVONSKI BROD
Dao Palac gore: : 31 / Palac dolje: : 0
Dobio Palac gore: : 48 / Palac dolje: : 0
Morelli je napisao/la:
Evo kako neki uće letjeti na vitlo....?!



LP


Morelli
http://www.etosijek.hr

koliko ovaj ima života

_________________
www.ak-brod.hr


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu Tema je zaključana [ne možeš postati/uređivati postove/odgovarati].  [ 62 post(ov)a ]  Stranica 1, 2, 3, 4  Sljedeća



Time zone: Europe/Zagreb


Online

Trenutno korisnika/ca: / i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
HR (CRO) by Ančica Sečan
Page generated in 4.7392749786377 sec.